Forever Young

Cuti Sekolah Yang Memenatkan ?
Sunday 3 June 2012 ? 0 Atashinchi ?
                                                     Assalamualaikum cinta  










Hai semua :) Heyhey awak rasa cuti sekolah awak selama 2minggu nih membosankan tak ? Kalau Hana,sumpah bosan.Dah lah busy dengan training Demo,Then ditugaskan untuk jaga Abang Norman a.k.a Awwww :D




Cuti Sekolah yang memenatkan ? *title*
OMG sumpah memenatkan,sebenarnya cerita dia macam nih :

  • Abang ada ketumbuhan dekat peha dia,tak sakit but bahaya ?
  • Doktor check yang dia nih kena buat operation dekat ketumbuhan tuh,kalau tak mungkin membahayakan dia.
  • Time Hana nak pergi training,mama kata dia nak dibawa ke hospital untuk operation.Well Hana buat bodah jelah.
  • Seriously,bila balik training Hana terserempak dengan kakak dekat depan jalan masuk then kakak kata suruh ikut pergi Hosp DEMC Shah Alam.
  • Bila kesana well Hana dah tahu selok belok Hosp tuh :P expert lah katakan *tangankebahu*
  • Pergi tingkat 5 bilik 519 :D tengok abang dah terlentang dekat atas katil,Mama dan Ayah excited kata 'Wah Hana sampai dulu' -..- 


Begitulah ceritanya,abang duduk dekat sana just 2days -..- vavi.

Naseb baik time tuh Hana takde training,kalau tak biarkanlah abang sorang-sorang dekat Hosp.


HeyHey ^^ time nak sarapan pagi dekat Seksyen 2 Shah Alam,Hana terjumpa Tasha Manshahar dengan Syed Shamim.Lupa pulak nak tangkap gambar dieorang.


Dear Abang,

Hey Aww.Ulala walaupun aku jaga engkau,aku harap kau jugak akan jaga aku bila aku sakit. :') Sejahat-jahat aku pun aku jaga kau :P Hahahaha.aku baik.aku baik.

Well,walaupun sengal-sengal aku nih :) aku masih baik dengan abang yang manjakan aku.


                                                  sincerely :

                                                     Hana

( ps : Kita kena menjaga/menghormati orang yang lebih tua daripada kita )




Seikhlas :Norraihana Yusri


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post